מרפאת שיניים

טיפולי שיניים בהרדמה כללית סדציה או גז צחוק

rsz_dsc_6421 (1)

טיפולי שיניים בהרדמה כללית

אנחנו מבצעים טיפולי שיניים בהרדמה כללית תוך שיתוף פעולה עם כירורג בכיר.

מטרת ההרדמה הכללית היא לתת פיתרון למטופלים הזקוקים לטיפולים רבים ומורכבים ומעונינים לרכז טיפולים רבים בפעם אחת ולא להרגיש את הטיפול כלל.

שיטת ההרדמה הכללית גם נותנת מענה למטופלים הסובלים מחרדה קשה מטיפולי שיניים הגורמת להם להזניח את השיניים.

ההרדמה הכללית מתאימה לטיפול במטופלים בעלי לקויות ונכויות הגורמים להם לא לשתף פעולה במהלך טיפולי השיניים.

כמו כן ניתן לטפל במטופלים עם רפלקס הקאה מוגבר אשר לא מאפשר טיפול שיניים רגיל.

ההרדמה מבוצעת על ידי רופא מרדים אשר נוכח לאורך כל הטיפול עד להתעוררות מלאה של המטופל.

זמן קצר לאחר הטיפול חומרי ההרדמה מתפוגגים והמטופל משוחרר לביתו לאחר התאוששות קצרה.

שיטה זו מאפשרת ביצוע כמות גדולה של טיפולים בזמן קצר ובצורה הטובה ביותר ללא גרימת כאב או חרדה למטופל.

טיפול שיניים בסדציה

חומרי הרדמה הניתנים דרך הוריד לצורך טשטוש המתרפא על ידי רופא מרדים.

מיועד לטיפול בצעירים ובמבוגרים כאשר יש צורך בביצוע טיפולים מורכבים שלא ניתן לבצעם תחת הרדמה מקומית, במקרים של חרדה מטיפולי שיניים, במקרים של מוגבלויות פיזיות או נפשיות ובמטופלים עם רפלקס הקאה מוגבר.

טיפול שיניים בשילוב עם גז צחוק

במידה והמטופל סובל מחרדה קלה לטיפולי שיניים ניתן להיעזר בטישטוש באמצעות גז צחוק.

גז הצחוק מתאים לטיפול בכל גיל כולל בילדים וההתאוששות אחריו מהירה.

רופא השיניים יכול לווסת את ריכוז הגז צחוק ועל ידי זה להנמיך או להגביר את עוצמת הטישטוש.

בסיום הטיפול השפעת הגז מתפוגגת תוך דקות ספורות והמטופל יכול לחזור לשגרת יומו.

YOU MAY LIKE